Vrácení zboží
Vrácení zboží
Pokud Vám zakoupené zboží nevyhovuje, můžete nám ho do 14 dní vrátit. Způsob použití zboží musí odpovídat vyzkoušení v kamenné prodejně. To znamená: vyzkouším - nevyhovuje - vracím. Zboží tedy nesmí být opakovaně používáno, nebo vypráno pak se už nejedná o nové zboží, ale o second-hand.
Vracené zboží je třeba dobře zabalit a přiložit vyplněný formulář odstoupeni-od-smlouvy a poslat na naši adresu:
Kaarsgaren s.r.o.V Olšinách 38
10000 Praha 10
Česká republika
tel.: +420605238449
e-mail: detskedeky@kaarsgaren.cz
Doporučujeme balíček zaslat prostřednictvím Zásilkovny. V pobočce Zásilkovny, kde je i podací místo, nahlásíte kód: 94351375, oni balík polepí a doručí nám ho, nic na Zásilkovně neplatíte. Při využití této služby Vám vrátíme peníze pouze za zboží, při poslání balíčku na vlastní náklady Vám vrátíme peníze za zboží i za dopravu. Zásilkovna pobočky neruší, ale stále rozšiřuje a vrácené balíky nám doručuje bez problému. Pokud se rozhodnete poslat balík jinou službou než Zásilkovnou, zadejte prosím k adrese i náš telefon a e-mail a pošlete nám číslo balíku, abychom předešli problémům při doručení.
Reklamace zboží
Zboží má záruku 24 měsíců, reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží. Reklamovat zboží by měl zákazník neprodleně po zjištění vady. Reklamovat můžete na těchto kontaktech:
Kaarsgaren s.r.o.V Olšinách 38
10000 Praha 10
Česká republika
tel.: +420605238449
e-mail: detskedeky@kaarsgaren.cz
Pokud zboží reklamujete, nemusíte ho vracet v původním obalu. Reklamované zboží zašlete na naší adresu uvedenou výše. V závislosti na povaze vady máte jako kupující nárok na výměnu zboží za nové, odstranění vady, slevu z kupní ceny, nebo můžete od smlouvy odstoupit. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů. Pokud se tak nestane, máte právo od smlouvy odstoupit, nebo si zvolit jiný způsob řešení reklamace dle svého výběru. Více v obchodních podmínkách.
Formulář pro reklamaci je ke stažení zde: reklamace
Výměna zboží
Pokud jste si vybrali špatnou velikost zboží, nebo barvu je možné zboží vyměnit. Zboží zabalte a odešlete na naší adresu, nebo využijte náš kód na Zásilkovně pro doručení zboží zpět k nám. Do balíčku vložte vyplněný formulář pro výměnu zboží: vymena-zbozi